Ansøgning om og afregning af lokaletilskud
Alle foreninger, som er hjemmehørende i Guldborgsund Kommune og er godkendt som godkendt folkeoplysende forening efter folkeoplysningslovens regler samt tilbyder frivilligt folkeoplysende foreningsarbejde, kan søge om tilskud til egne eller lejede lokaler.

Rettidig ansøgningsfrist for aktivitetstilskud for det kommende år udmeldes via nyhedsbrev sidst i december året før., Lokaletilskud ansøges via menupunktet "Lokaletilskud" - "Ansøgning" i menuen til venstre

Folkeoplysningsudvalget behandler herefter alle indkomne ansøgninger på udvalgsmødet i marts måned, hvorefter alle ansøgere får direkte besked om eventuel bevilling.

Link til Tilskuds- og foreningsportalen:
foreningsportalen.net

Information om afregning af modtaget tilskud:
Vær opmærksom på, at der skal afregnes for faktiske lokaleudgifter for modtaget lokaletilskud i det forgangene år senest 31. marts året efter.

Links: